Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa 9.2.2015 alkaen.
Verkkokauppa
Seinäjoen opiskelijapalvelut Oy, Y-tunnus 2478228-9, Frami F Kampusranta 11, PL 412 60101 Seinäjoki myy tuotteita yksityishenkilöille (Suomeen ja EU-alueelle). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Checkout-maksupalvelu
Mikä on Checkout?
1. Turvallista ja luotettavaa maksunvälitystä
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja kauppiaasta riippuen maksusuoritus onnistuu myös yleisimmillä luottokorteilla.
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Toimintamme on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin ja sen lisäksi tarjoamme asiakkaille ilmaisen ostoturvan. Mikäli et saa tilaamasi tuottetta ja yhteydenotto kauppiaaseen ei onnistu, palautamme tuotteen summan kokonaisuudessaan.
2. Helppoa kaupankäyntiä
Checkout -maksupalvelun käyttäminen on helppoa. Teet vain verkkokaupassa tilauksesi ja valitset haluamasi maksutavan. Checkout-palvelu kauppiaan verkkokaupassa takaa monipuoliset maksutavat, luotettavan ja helpon maksunvälityksen.
Ongelmatilanteissa
1. Ota yhteyttä kauppiaaseen
Ongelmatilanteessa ota ensimmäisenä yhteyttä kauppiaaseen sähköpostitse tai puhelimitse ja selvitä mikä on tilauksen tila.
2. Ota yhteytta Checkout -asiakaspalveluun
Mikäli et saa yhteyttä kauppiaaseen, ota yhteyttä Checkout -asiakaspalveluun sähköisellä lomakkeella tai puhelimitse 0800 552 010 arkisin klo 9-16. Selvitämme kauppiaan kanssa tilauksen ja maksun tilan. Mikäli kauppiaan kanssa asia ei selviä, palautamme varat teille.
3. Mahdollisia ongelmatilanteita
Varsinaisia ongelmatilanteita on harvoin. Yleisimpiä ongelmia ovat:
- Internet yhteys katkeaa kesken maksutapahtuman, jolloin maksu ei kirjaudu suoritetuksi kauppiaalle. Tässä tapauksessa maksu kirjautuu kauppiaalle muutaman päivän viiveellä automaattisesti.
- Palaaminen takaisin kauppiaan verkkokauppaan maksun suoritettuaan ei ole onnistunut. Tällöin maksu ei myöskään kirjaudu suoritetuksi välittömästi. Maksu kyllä kirjautuu muutaman päivän viiveellä automaattisesti.
- Kauppias ei vastaa yhteydenottoihin eikä tuotetta jostain syystä toimiteta. Nämä tilanteet selviävät lähes aina viimeistään silloin, kun Checkout -palvelun asiakaspalvelu on kauppiaaseen yhteydessä.
Käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet ja voit maksaa myös Visa, MasterCard ja American Express -luottokorteilla, sekä Visa Electron ja Debit-korteilla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen haalarimerkitverkosta@gmail.com tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Palautusosoite:
Frami F
Kampusranta 11, PL 412
60101 Seinäjoki
Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.
Peruutusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita. 
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20 euron maksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.